Výhodou Tiger Mothu je jeho obratnost a poměrně malá rychlost, při které zvládá jednotlivé akrobatické obraty. I to činí jeho vystoupení divácky atraktivní, protože se celé odehrává na malém prostoru. Navíc akrobacie letadel vyrobených před 2 sv. válkou je dnes již velmi zřídka k vidění.
Letouny byly v letech 2009-2016 precizně restaurovány do zcela původního stavu (včetně přístrojového vybavení) a létají v působivém zbarvení EFTS (Elementary Flight Training School), kterým byly opatřeny ve čtyřicátých letech během služby u Královského letectva (na základnách Brough, Shellingford atd.). Dopisy z 1. prosince 2014 resp. 10. června 2012 RAF s potěšením oznamuje, že byla letounům schválena výjimka, jež umožňuje použití původní válečné kamufláže bez jakéhokoliv civilního označení. Tuto výjimku následně potvrzuje i britský Letecký úřad dne 5. ledna 2015 resp. 22.července 2012. Civilní poznávací značky tedy nikde na letadlech nenajdete.
Aby byl celkový dojem z vystoupení co nejvíce autentický používají piloti originální výstroj (nebo její zdařilé napodobeniny) Královského letectva z období II.sv. války. Zároveň tím vyjadřují poctu československým letcům a mechanikům, kteří v řadách RAF během války sloužili.
- Cena vystoupení jednoho letadla v ČR: EUR 1500,00/den nebo ekvivalent v CZK (ČNB střed)
- Cena vystoupení jednoho letadla v zahraničí: EUR 1500,00/den + náklady na přelet
Při objednávce dvou a více letadel:
- v ČR EUR 1450,00/den nebo ekvivalent v CZK (ČNB střed)
- v zahraničí EUR 1450,00/den + náklady na přelet
Ceny jsou uvedeny bez DPH a platí pro pořadatele akcí, na kterých se vybírá vstupné. Ostatní (pieta & osvěta) dohodou.
Část výstroje pilota RAF používaná při vystoupeních. Vlevo Battle Dress s čsl. distinkcemi odpovídající hodností Flight Lieutenant, officer visor cap a Fleet Air Arm C type flying helmet & flying goggles Mk.VIII. Vpravo potom Sidcot Flying Suit pro zimní provoz - replika podle vzoru 1917 se zapínáním na knoflíky